Veelgestelde vragen

Hier vindt u enkele regelmatig voorkomende vragen.
Heeft u het antwoord waar u naar op zoek was niet gevonden? Aarzel niet ons te contacteren.


  1. Is er een winkel of toonzaal waar ik alles in het echt kan bekijken?
  2. Ja, wij hebben een winkel met toonzaal.
    Indien bestellen via de webwinkel niet uw voorkeur heeft, komt u vrijblijvend langs tijdens de openingsuren of maakt u, indien het tijdens de openingsuren niet past, telefonisch een afspraak.

    Voor een afspraak of meer informatie contacteer ons.

  3. Is het mogelijk een staaltje aan te vragen?
  4. Van de kaartjes uit de Buromac-collectie kunt u gratis een staaltje aanvragen via www.buromac.be. Ook voor de kaartjes uit de Belarto-collectie is dit mogelijk op www.belarto.be

  5. Wat is de levertijd bij online bestelling?
  6. De levertijd begint te lopen van zodra wij uw betaling ontvangen hebben.
    Reken steeds op een levertijd van +- 2 weken.
    Wanneer het artikel echter niet meer in voorraad is zijn wij afhankelijk van de levertijd van onze leverancier. In dit geval wordt u hiervan op de hoogte gebracht via e-mail.
    Voor gepersonaliseerde artikelen (bedrukkingen met naam.../gravures,...) moet u rekenen op een levertijd van 3 à 4 weken.

    Uitzondering!! Geboortekaartjes: deze worden bij de geboorte onmiddellijk gedrukt (en eventueel verstuurd of geleverd). Je moet de geboortekaartjes wel op voorhand bestellen zodat er eerst een proef opgemaakt kan worden.

  7. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  8. GRATIS LEVERING IN DE MATERNITEIT OF IN EEN STRAAL VAN 20 KM!

    België: 7,00 €/pakket
    Nederland: 16,40 €/pakket

  9. Hoe wordt mijn pakket geleverd?
  10. Het pakket wordt steeds verzonden naar een dichtsbijzijnde KIALA afhaalpunt. Dat is de goedkoopste manier. Geboortekaartjes worden steeds verzonden met B-Post zodoende je deze daags na verzending (indien voor 17u) reeds ontvangt.

  11. Hoe gebeurt de betaling?
  12. Voor online-bestellingen: Op het einde, na het bevestigen van uw bestelling, zal u een automatische mail ontvangen. Wij zien uw bestelling dan na en nemen telefonisch of via mail contact met u op ivm voorraad, levertermijn en betaling (rekeningnr wordt dan doorgegeven en kan u betalen via overschrijving).
    Voor leveringen in de materniteit is het bij levering of vooraf betalen is uiteraard ook mogelijk.

  13. Kan ik ruilen of mijn geld terug krijgen wanneer ik niet tevreden ben?
  14. Niet-gepersonaliseerde artikelen kunnen binnen de 5 dagen geruild worden voor een ander artikel of u kan uw geld terug krijgen. Hiervoor dient u binnen de 5 dagen na ontvangst van uw bestelling, contact met ons op te nemen. Verzendingskosten worden echter niet terugbetaald of in mindering gebracht.

    Gepersonaliseerde artikelen worden nooit geruild of teruggenomen.

  15. Wat in geval van schade bij ontvangst van mijn bestelling?
  16. Bij schade dient u ons onmiddellijk te verwittigen. Indien mogelijk ontvangen wij via mail ook graag een foto van het beschadigde artikel. Gooi de verpakking niet weg. Er wordt samen met u naar een oplossing gezocht om zo snel mogelijk uw bestelling in goede staat te ontvangen.

  17. Hoeveel suikerbonen zitten er in 1kg?
  18. In 1kg zitten 240 à 250 suikerbonen.

  19. Hoeveel confettis (smarties) zitten er in 1kg?
  20. In 1kg zitten ongeveer 1000 confettis.

  21. Hoeveel suikerbonen worden er gemiddeld in 1 doosje gedaan?
  22. In een doosje worden door ons gemiddeld 10 à 14 suikerbonen gedaan. In een tulle (zakje) gemiddeld 5. Uiteraard kan u steeds meer suikerbonen in een tulle (zakje) doen.

  23. Hoeveel meter lint heb ik nodig per stuk?
  24. Dit hangt af van de wijze van verpakken. Reken gemiddeld best 40cm/stuk.
    Heeft u hulp nodig bij het berekenen van het aantal suikerbonen en lint dat u nodig heeft?
    Stuur ons gerust een mailtje en wij berekenen het graag voor u!

  25. Is het doopsuiker ook afgewerkt en gevuld verkrijgbaar?
  26. Neem contact met ons op en vermeld de artikels en kleuren van uw keuze samen met het aantal stuks. Wij mailen u dan vrijblijvend een offerte voor de afgewerkte doopsuikermand. U ontvangt van ons ook een foto van de afgewerkte artikelen die u heeft gekozen. Zo kan u vooraf bekijken of de afwerking naar uw wens is.

  27. Hoeveel tijd op voorhand moet ik bestellen?
  28. Wij raden u aan om ten laatste in de 6e of 7e maand van uw zwangerschap uw bestelling door te geven.
    Indien u later bestelt, doen wij ook onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.


Indien u nog verdere vragen heeft, aarzel niet ons te contacteren!